Dec 5, 2012

kehebatan DOA dan kuasa ALLAH

harini ALLAH nak tunjuk something kat aku. Ya Allah betapa mudahnya dia bg hint kat aku.. Harini baru aku tahu kenapa hatinya begitu keras even taknak cube lgsung bg 2nd chance kat aku.. dia dh ade yg lain.. just imagine hati ni tergerak nak bkk fb dia..wlpon aku tau ia salah tp hati ni kuat mgatakan utk bukak..
dlam diam, dia ade akaun fb lain then tertera email dgunakan utk acc kdua.. aku logout acc prtma ak cube utk yg kdua.. ak harap sgt ak dpt temui ssuatu and finally AAINA.. subhanallah.. betapa sedih,luluhnya hati ni mmbce sgala isi nya..aku tak sgka dia yg aku knl akn buat aku mcmni..aku prcye dia.. no wonder prsaan syg tu cpt sgt hilang utk aku..

betapa susahnya aku utk maafkn dia hnya allah sje yg tahu..want to be the best for aaina? ya allah..snggup dia buang aku org yg dia cinta slme bbrpe thun ni? taktau dimana silapnya..rsenye mslh kmi tak bsr mana pon..kalaulah aku tahu akhirnya bgini lebih baik aku mmlih org yg lebih myanyangi aku..sanggup ak ketepikan prasaan org yg btul2 ikhlas sygkn aku..aku pasrah menerima ujian kau ya allah.. jika ini ujian yg kau beri,pasti ad hkmah dsbaliknya..

guys, doakan kbhgiaan aku..doakan aku kuat utk tmpuhi smua ini..

No comments: