Dec 20, 2012

I'm SORRY

actually banyak sgt2 benda nk story kat sini tapi tak tersempat2. Yang pasti , aku dh boleh terima kenyataan yang aku dan FIRDAUS RAHIM dah takde ape2. redha dan pasrah. Cuma, aku sedih sebab ada beberapa hajat aku yang dia belum sempat untuk tunaikan. Tak apalah bukan rezeki aku kot. Tapi yang pasti semasa entry ni ditulis, aku sangat2 merindukan seseorang. Aku rindukan MOHD KHAIRUL NAFIZ. I know I was wrong, tp perlukah awak menyepikan diri mcmni skali ? Teruk sgt ke apa yg sy dh buat kat awak ? Ya ALLAH taktau cmna nk going back to normal. Rasa mcm nk putar semula masa. Kepada dua insan yang bernama FIRDAUS dan NAFIZ, aku memohon ampun dan maaf jika perbuatan ini, kata-kata ini,ego ini, degil ini membuatkan kalian berasa menyesal mengenali insan yg bernama shahirah. Major of the problem comes from me. I'm sorry I can't  be PERFECT


No comments: