Dec 20, 2012

27 SEPTEMBER 2012 the day you found her

Assalamualaikum ?

Err  dunno how to start my story. Just now, aku search nama dia lg. Taktau kenapa tangan ni gatal sgt. Kan dh sedih balik ! elok2 okay je tak rasa apa2 ni dh rasa balik (kot). Sekali lg dipermudahkan utk jumpa acc TWITTER dia yang ntah keberapa tanpa sengaja. Then baca la tweet2 yg sedia ada. OMG, sedih lagi. Kenapa la aku ni cepat sgt rasa cmtu ?! ni yg rasa nak marah dengan diri sendiri ni. Hurm :(. Aku saja nk tau sejak bila dia mula kenal aaina then seperti tajuk entry ini, disitulah harinya bermula. itu yang aku notice. Maybe sebelum2 ni lagi dh contact kot. Just a MONTH aku left him I mean ktaorg decide tak contact and bwa haluan masing2 dlu utk sementara waktu tup2 he have someone else dah. Cukup hanya sebulan dia mampu BUANG sayang yg pernah wujud selama bberapa tahun ? mudah kan ? aku taktau la whether aku patut ke tak cerita semua ni kat sini tp inilah aku. I dun have someone to share this. I just have ALLAH that always hear my rintihan. Ada kawan yg sgt rapat dan sgt aku sayang pon dh pergi tinggalkan aku sendiri. I need someone that I can cry on his/her shoulder. I thought NAFIZ will be the right one but my assumptions was wrong. Tak apalah. aku tak boleh harapkan seseorang lagi. kekuatan aku, jatuh bangun aku semua terletak ats diri aku sendiri. Jauh lagi perjalanan. Semoga aku sentiasa dalam rahmatNYA. Aminn~

No comments: