Feb 1, 2012

Alone for 2 days ;(

hi peeps! harini tepat pukul 12 mlm pada 1 FEB 2012 aku dan MR.F buat perjanjian utk tak call or txt 1 sama lain selama 2 hari.. Lately, kami asyik gaduh je..kdg2 bnda simple pon bleh jd besar.. aku taktau la mgkin punca kmi slalu gaduh sbb kami jauh..sorang smnanjung sorang lg kat tempat org.. bayangkan lah cmne kami survive.. wlpon skang teknologi di hujung jari je tp lain rasanya berjumpa dan bercakap di telefon or whatsapp je.. TOTALLY DIFFERENT! I hate to say this but, I HATE long distance..




Kami berbincang and decide utk tak call or txt slma 2 hari sbb nk tgk keadaan masing2 cmne, and ape yg kami rasa selama tak contact.. hurmm aku tak suka tp aku telan.. mule2 tak stuju n dah gado2 smpai la nk lnjut utk tak contact 7 hari but MR.F ckp takpelah 2 hari dh memadai utk kami kenal diri kami sendiri.. Jgn nk ckp sweet eh sbb aku benci mcmni sbnanye..

Aku mmg takkan boleh berenggang..wlpon aku tau dy sibuk keje tp aku still akn txt dy dlu evn dy tak rply txt aku..aku mmg takleh lau tak contact dy sharian..rasa INCOMPLETE..cewah!! tp tu realiti.. BUT, nak taknak aku terpksa jgk cube bt cmni...smpai bile ak nk cntct dy..bygkn if 1 hari dy tggalkan ak, takkan aku takleh survive kn? hurmph! takpe aku BOLEH!! 

So, tggulah entry aku slpas 2 hari nnti yek..tu pon lau rjin nk baca lah..hehehe..

oke lah tu je utk harini.. buybye :)

No comments: