Feb 17, 2012

harapanku terkubur tanpa batu nisan :'(

 First of all harini merupakan hari kekecewaan utk aku.. Actually smlm, aku ade interview for position EVENT SALES EXECUTIVE..okay aku tahu this job quite challenging but im really excited about it.. Interview bjlan dgn lancar skali semalam and interviewer tu ckp if u are selected, we will call you for the 2nd interview.. and Alhamdulillah she call me around 5pm to attend for the 2nd interview this morning...




So mlm td aku tido awal and kunci jam start kul 6am and kunci lg utk setiap 5min sbb takot tak tjge but then ble bgun n da slsai mndi n solat subuh, my mum come to my room and ckp jgn pegi sbb dy tak sedap hati la pe la..beriye2 taknak aku pegi...aku yakinkan dy n aku ckp la jgn rsau ni bru 2nd intrview tak confirm lg dpt and dy ckp lau aku dpt la nnti dy still tak kasi aku pegi..aku taktau knpa..sgt sebak..aku nanges gile2 kot pagi td smpai bgkak2 mata aku.. aku tak fhm knapa dy tak kasi sdgkn aku dh 22thun..aku pon taknak bt keras kepala sbb aku tau kerja takkan berkat if takde restu ibubapa..aku faham tu tp aku cuma kecewa knpa hidup and masa dpn aku dtentukan oleh fmly bukan dtentukan aku sndiri..sdgkan aku layak utk buat kputusan sndiri..

Kenapa? aku nk rancang masa depan sendiri pon salah kew? aku dah bsr...aku dh patot bt sumenye sndiri..aku rasa mcm aku ni still di zaman persekolahan.. Hello! I am diploma holder and 22 years old okay.. smpai bila nk control hidup aku? harapanku terkubur tanpa batu nisan (sedih tak dpt teruskan nxt step..hanya bbrapa lgkah je lagi) sigh :'((

No comments: