Jan 6, 2012

. . . menangis lagi . . .

Ya Allah kenapa lah hati aku terlalu sensitif. ak slalu mngis. bila sedih, kena marah, tgk cter sedih2, terharu, gembira cepat je airmata ni mgalir. . betul ke aku takde COMMON SENSE? teruknya aku? aku taknak mengalah. . ego aku kuat dan tinggi. . aku dh cuba ubah tp aku GAGAL lagi. . maafkan aku. . perkara yg dh sebati dgn diri susa utk kita ubah dan ia akn mgmbil masa yg sgt lama tp takpe aku cuba. . . azam tahun baru aku nk jd lebih positif dan sabar. . . aku dh mulakan sikit demi sikit. . aku harap benda ni berkekalan dgn bantuan Allah. . tp taktahu knpa aku rasa terlalu sedih bila aku dikatakan takde common sense. . mugkin betol tp teruknya aku. . apalagi aku nak buat utk puas kan hati semuanya? tak pernah pujuk and say sorry? am i that BAD?? eiskk. . .

No comments: