Jan 30, 2012

Pertemuanku dgn DATUK yg sgt baik..

. . . harini aku meet up dgn DATUK..dy ade lawyer firm.. actually dtg sbb nk tnye dy office dy ade kkosongan tak sbb aku nk keje and get an experience there..tp takde but dy nk tlg recommend kn kat tmpt len and dy tnye aku ape yg aku mnat...dy nk msukkn aku under marketing syrkat dy and after aku ckp aku nk smbung blaja utk bt PJJ dy trus tak prefer bhgian tu..katanya marketing ni gji masyuk but masa tak tentu..kdg2 weekends pon kne kje..so aku pon snyum lah..
      siyes seronok gila bebual dgn dy...mmg orgnye handsome plus tak kedekut ilmu..ade je bnda yg dy share..bckp gan dy mmbuatkn aku rse lebih yakin utk dptkan ape yg aku nak dan impikan...dy lgsung tak patahkan smgat aku but buatkn smgat aku lebih membara2..
      Antara yg dy SHARE, "kita mesti kerja dgn apa bidang yg kita minat baru boleh berjaya ma..thats why I tnye u mnat ape, if U mnat marketing I boleh push u dlm marketing", "kita ha blaja tinggi2 bukan tak bgus..itu sgt bagus tp U blaja hnya utk dpt scroll, keje is different dgn apa yg U blaja so if U rsa mau blaja lg still proceed lah nnti ha suda kije u takmau blaja lg sgt lugi wo" hehehe tu la antara kata2 dy.. scra tak lgsung aku dh boleh plan siket2 ape yg ptot aku buat..

. . . ANYWAY, thanks DATUK u impressed me. . .  :)

No comments: