Oct 3, 2011

what should i do?

entry yg ak bt ni btol2 slpas bckp dgn bf ak through phone..dy ckp yg ak btol2 hbat..after aku ckp hrtu, dy lgsung dah tak pikir lg psl cter2 dy..ntah nk perli ak or tak tu ak tak psti..then dy cter lg yg dy bbrak dgn guest Japan yg bru umur 20 an tp dah jd GM then org tu ckp dunia skang yg pntg "study".. bia study tggi2 so org akn nmpk kite tp utk aku?ak tak mmpu nk blaja stggi2nye bkn sbb fktor duet tp kmmpuan ak utk blajar..dri ak kcik ak perhati diri ak yg ak tak penah cpai thap yg tggi dlm akdmik..kdg2 ak trget ak dpt yg lbih tggi n ak ykin ak dpt tp akhrnya still kecewa..kebijaksanaan ssorang bleh dikuarkan tp aku? ak tak rasa yg ak mmpu utk itu..ya allah mgkin ade ssbuah bidang yg ssuai utk ku..kau berilah aku jalan utk mencapainya ya allah..ak thu tnpa usha tiada ap ertinya semua..kuatkanlah aku ya allah

No comments: