Oct 26, 2011

kekecewaan yg akhirnya lead to someone SPECIAL

 Dulu, aku pernah syg and cintakan seseorang lebih dari segala2nya..mse tu aku rse dia lah utkku dan aku utk dia tp ternyata aku silap dan aku salah membuat penilaian. Sampaikan aku sggup berkorban utk dia..aku jadi bodoh sbb percayakan dia.. benda yg selama ni aku tak prnah buat pon aku buat utk dia wlapon hati aku sakit,pedih,kecewa dan hampa..


Sebelum tu, dia pnah bgtau yg dia ada sygkan sorang pompuan sebelum ni namanya fina..then aku tak kesah sbb itu masa lalu dia and aku bckp dlm hati,"kau mampu bahagiakan dia and buat dia lupakan fina" aku mmg tekad sgt2..aku yakin aku boleh buat dia happy..Dah bpe lme slpas tu, suddenly dia luahkan sstu yg buat hati aku hancur luluh..Bayangkan mase aku tgah couple gan dia, ktaorang g dating kat tepi pantai secara tiba2 dia cakap, "you, i rindukan fina sambil mengalirkan airmata.." aku terkejut and aku tak tahu ape yg ptot aku ckp dan buat mse tu..eiskk sedeh sgt :'( aku tak penah rse mcmni..


Finally aku tekad utk tlg dia dptkn fina semula wlpon hati aku sakit dan pedih..aku pikir +ve je.. aku hanya nak org yg aku syg bahagia..if aku tak lepaskan dia pon tp dlm hati dia ada org len takde gunanya.. macam2 cara aku buat utk dptkan contact num fina akhirnya dpt jugak aku contact dia..aku cerita dripd A-Z kat fina.. tp aku just ckp kat fina yg aku ni best friend si A..aku tak ckp aku girlfriend dia..lastly, dorang berbaik semula and aku breakup dgn A..A plak happy sbb fina dah tak marah dia n fina dah terima dia semula..dorang pon couple and happy tapi aku??? setiap mlm aku menangis dan sedey sbb aku takleh trima knyataan sebena wlpon sebenanya aku yg buat mereka rapat semula..

Ntah kenapa aku sggup lakukan ni suma wlpon hati aku sndri yg sakit akhrnya..aku doakan kebahagiaan mereka berdua if A ditakdirkan bkn utk aku..

Setelah hmpir sthun lebih akhrnya aku jumpa dgn BUAH HATI aku..F adalah yg terbaik penah aku ade dan yg pasti lebih baik dri A.. F buat aku terasa dihargai.. dan mmg betullah LIRIK bwh ni..sbb tu aku suka lgu ni sbb lgu ni sgt2 kene dgn cerita aku dgn A..cuba anda hayati.. :)

to mr F, maya sygkan wie sgt..i dont know what will happen to me if u leave me alone..wie adalah benda yg terbaik maya ada n dpt dlm hdup maya..THANK YOU SYG.. ;)

Indah Pertiwi-Jangan Sedih
ku tak berusaha sadarkanmu
bahwa hanyalah diriku
yang paling mencintaimu
sampai nanti
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
tapi tak pernah kamu mengerti
tetap kamu ingin putus
untuk lebih memilihnya
daripada kamu memilih ku selama hidupmu
reff:
jangan sedih bila aku nanti
dapatkan kekasih yang lain
yang lebih sempurna dibanding kamu
yang pasti ku lupa
sungguh kamu pasti menyesali
keputusanmu saat ini
tuk meninggalkanku, melepaskanku
yang tak mungkin lagi kembali
tapi tak pernah kamu mengerti
tetap kamu ingin putus
untuk lebih memilihnya
daripada kamu memilih ku selama hidupmu
repeat reff [2x]

No comments: