Oct 26, 2011

...oh carier, what should i do to get you?..

YA ALLAH runsingnya aku memikrkan apa yg ptot aku buat lpas hbes stdy ni..ya mmg betol aku sptotnya plan bnda2 mcmni awl2 lg..but setiap kali pkir aku msti jd confuse.. sometime aku rse sgt semangat utk buat ape yg aku rse nk suddenly, bnda tu btukar jd down..aku faham F nak aku dkat gan dia and aku cuba yakinkan diri yg aku boleh berada di tmpt org lastly dia mcm jtuhkan smgat aku tp aku tahu tu bkn niat dia..dia taknak aku menyesal kemudian hari...

ARghhhhh ape patot aku buat? kwn2 len sume da apply degree.. aku nk jugak tp bile ak tgk performance aku mse dip dlu tak berapa mmbrgsangkan..kdg2 rse nak study kdg2 rse nk kje je coz ade duit sndri..but the most important is WHAT I'M GOING TO BE?? apa impian aku?apa cita2 aku? ....sume tu hilang sbb aku nak yg terbek utk aku tp dlm mse yg sme aku nk bnda tu buat diri aku lbih dkat dgn F..

OKAY ape perasaan korang bila org yg korang syg nk sgt korang merealisasikan permintaan dorang tp dlm msa yg sama korang tak mmpu? mstila korang akn cuba smpai boleh kan? tp tu akulah taktau korang cmne..ptotlah muka aku byk naik JERAWAT sbb hmpir stiap mlm aku stress mmikirkan bnda ni..

DEAR BLOGGER FRIEND, pls help me to decide what is the best for me to do..PLEASE?? aku taknak hampakan dia and aku nak ape yg aku pilih btul2 pilihan aku..

No comments: