Jan 11, 2009

mY lUcK!!

ahaa...skang aku bru nk mula tuk truskan khdupan aku niEh.....
aku bersyukur sgt stlh sthun lbih aku tggu Uitm akhrnya aku dpt gak kat cni... Pnantian mmg stu pyiksaan...aku hrap aku takkan sia2kan peluang yg ada ndpn mata nieh...duet dh kuar bratus2 rnggit..pttnya hrini aku da grak g poly kat plis duet da bank in dlm rm700 tp parents n abg aku snggup berkorban dmi aku..
azam bru aku mula trcapai cket dmi cket..alhamdulillah aku bersyukur dgn pemberianNya ni...
mnjdi slh seorang dak Uitm Pahang sdikit sbyk mgubah aku n mnjdikan aku lbih matang..
mgkin skang aku blum nmpk saingannya tP aku akn cuba bersaing dan mnjdi yg trbaik d klngan yg trbaik...
sblm ni sume org pndang aku sblah mata ..prli2 aku..pastu nk compare2 rslt aku gan sdare2 n ank2 dorng...hey rzki tak kemana..aku percaya pda rezeki...mgkin skang aku org biasa spe tau aku akn jd da best stdnt...aku egt lg kata2 mak mse anta 1 of my bestfwen kat Uitm Mlake..
die ckp, mkcik tak dpt mrasa g universiti tp takpe lah anta mira ni pon mkcik da dpt mrase msuk U..
kata2 mak mnusuk di klbu smpai skang..nOw, ku nk bktikan kat mak yg anak die pon mmpu msuk U..aku nk blaja btul2 n nk tlg parents aku especially mak aku yg byk berkorban..
Ya Allah aku hrap aku mmpu lakukannya......~~~~~aku~~~~~~

3 comments:

MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN) said...

my blog
www.myadha.com

ADHA

KR said...

hye..nice blog..
tahniah dpt msuk u..")

blaja rajin2..hehe

S.H.Y.R.A said...

macih.. :)
owkyh sy akn blaja rjin2...
sy akn uat mak n ayh bngga...
thanx 4 da suppoRt...he3..