Jan 5, 2009

hOmE tOwN. . . .

hmm lme tak update...brOadband ni de pRob cKet tak bleh nk on9..
now aku kat slgor ma hme twn...bz cket bCoz nk settlekn my tWran polytechnic..
smlm aku smpai kat umah nnek...my mum anta....sedey gler ble terpaksa berpisah wif my mum n ma sista....hope aku dpt stdy btul2 pasni n tak main2 cam dlu...aku serik..aku nk khidupan yg lbih selesa mcm owg laen evn aku tak punya ksih syg mcm dlu lg..aku nk someone yg bleh guide aku utk truskan khidpan ni..aku nak pastikan matlamat n azam bru aku tercapai..
bkn senang utk berubah tp aku akn cuba...

knapa mrka tak bleh bersatu sdngkan aku tgk ade kserasian smula di antra mrka berdua..
aku dambakan ksih syg yg dlu yg prnah aku rse ktika aku kcil...wlpun jdoh mrka dh berakhir, aku pasrah atas suratanNya..aku berharap akn wujud kekuatan tuk aku truskan hdup tnpa ksih syg mrka berdua bsama....inilah hakikat yg terpaksa aku harungi...aku berdoa agar aku dikurniakaan kbhgiaan suatu hr nnti shngga akhr hyatku...aku hnya insan biasa yg memerlukan sebuah ikatan yg pnuh dgn kasih dan sayang. . . . . . . . :(

2 comments:

PAPA GOMO said...

BELAJAR RAJIN-RAJIN YE!!!

DAN INGAT KITA KENA PERTAHANKAN AGAMA ISLAM DAN MEMARTABATKAN BANGSA MELAYU!!!

JANGAN SAMPAI KITA ORANG MELAYU INI MENGEMIS DI TANAH SENDIRI!!!

GOOD LUCK FOR STUDY!!!

S.H.Y.R.A said...

alrite thanx...
insyaallah slagi mampu sy akn prthankan agama dan bangsa sy dri cngkman owg len n sy akn jd ank mlayu yg berguna pd agama, bgsa n agama..