Jan 1, 2009

cOuntdOwn yG bOsAn

niari agk bOsan..new yeAr tak pegi mane2..juSt sTay at hmE..lYn atok n nenek..hmm..

td laPtop hang...lme sgt..lg la tension..member2 sume pegi celebrated new year tnggal aku sendiri lyn diri...



aku acttualy bengang gak td...mse aku dpt msg dri someone yg aku admire..die hang out gan ex gf die..bkn jeles tp cam tak bleh trime..aku sedar yg die bkn utk aku..tp aku syg die sbb bgku die seorang shbt yg sgt memahami diri ni..mgkin aku rse cmtu sbb skarang aku terkurung dlm dunia sndiri mayb ble aku dh smbung stdy bru aku bleh lupekan die...hmm wat to do..

hati dh ske sume bnda jd kacau..tp bodow gak aku nieh sbb terhegeh2 kat org yg tak pndng aku..



ape2 pown idop msti dtruskan..lgpn die bkn yg terbaik untukku...dia hanya singgah sementara di hati ni...aku pon tak terfikir utk serius..lmbt lg..yg pnting mSe dpn kne kjar dlu...ha3..
mengOng la aku nieh....ahakz!

hmm ckp sal new year pew erk aZam bRu aku..??
aku hrap thun 2009 ni akn lbih brmkne n akn menguBah pJlnan iDopku dri yg tak baik ke lbih yg baik..aku nk berubah..2008 amat truk bgiku..aku sendiri yg truk kan nye..aku hrp ble aku dh start jd stdnt 12 aiebln ni aku akn mnjlni khidupan yg pnuh dgn kngn manis..
"diri yg baik mencerminkan personaliti yg baik"..slmat tinggal 2008 yg pnuh sosial!!!
aku nk buktikan yg aku mampu berubah!kpd rkn2 yg memandang rndh terhdpku, akn aku buktikan bahawa aku mampu jadi lbih baik drpd u all..jika mlut shja pndai berkata2 tp dlm jiwa kosong tak bermakna..tnggu perubahan aku.... skrang aku mgkin pling hna dmata u all tp nnti aku akn buktikan kbnrnnya siapa aku...

No comments: