Feb 18, 2013

SABAR JELAH

assalamualaikum ? hello reader. (ada ke readers?) hahaha

dh lama aku berholiday. tak keje. tak buat sales. camna la nak masyuk . kan ? cuti CNY, aku adik2 dan family abah bercuti di endau rompin. 1st time oo family sblah abah nak buat family day. macam tak caya tapi best la wlpon byk bnda tak sempat nak buat. after balik drpd holiday, hari sabtu tu pulak mak nak buat kenduri doa selamat (katanya). Sampai pada masanya, kenduri berjalan lancar dan agak sempurna TAPI i dont know why lately too many things happen. aku sangat2 stress dan tertekan mujur ada yg sudi memahami diri ini wlpon time tu aku rasa nak marah je semua org.

Mcm2 insiden ada. Gelak, airmata, lakonan, marah, kecewa. semuanya bercampur baur. Takpelah ni mungkin ujian ALLAH. sabar dan terus sabar. Ape2 pun, aku proceed nk rest kat rembau utk smggu ni. nk kurangkn rasa stress yg ada dan kalau boleh kerja skali. buat sales kat sana. BTW, bulan ni bulan paling STRESS yang aku rasa.

No comments: