Feb 26, 2013

i'm keep hurting myself. why ?

Kenapa kita masih lukakan hati kita sendiri dengan apa yang kita buat ? Bodoh kan . Adakah sebab aku terlalu baik dan menjaga perasaan org smpai aku sanggup lukakan hati aku sendiri? Semalam lepas makan steamboat, aku g karaoke dengan family. I know several songs can make me sad and hurt but i still want to hear it and nyanyi. Bodoh kan ? And semalam dia txt. "Assalamualaikum..awak,saya mohon awak ampunkan segala dosa saya trhadap awak dan sy mohon awak buang segala rasa dendam atau apepun perasaan yang tak enak dlm hati trhadap sy terhadap apa yg telah sy buat kat awk. Allah dah mula menghukum sy. Sy seolah2 brhadapan perkara prkara yg sama awk rasa sblum ni. Maafkan sy. Doakan yg terbaik buat sy. Hanya tu pinta sy". Like seriusly aku mmg terkejut dan a bit hepy sbb akhirnya dia rasa jugak ape aku rasa. Dengan sifat ingin tahu apa yg jadi aku cuba tnye. And we're on fon call. Okay mmg aku tempat dia luahkan perasaan. Apa yg dia rasa, smua dia cter kat aku. Perasaan syg dia kat ainaa. Mcmne sedihnya dia kehilangan ainaa. Dia nak ainaa no matter what happen. Semuanya. Mcmna dia treat ainaa. Mmg excited. Aku dpt rasakan. Aku sedih. Yeah mmg aku sedih sbb dia sgt hepy tanpa aku smpai la ainaa buat dia mcmni. Tp aku yakin ainaa ada reason sendiri. Dia tetap nk tggu ainaa smpai bila2 pun. Sedih. Aku sedih. Tapi alhamdulillah dgn ujian yg allah bg kat dia ni, buat dia igt smula kat allah. We are over but he changes to the better person. Alhamdulillah. Itu yg aku harapkan. Allah makbulkan doa aku sikit2. Smpai aku rasa nk tlg dia dptkn ainaa mcmmna aku tlg ijat dlu dptkan fina. Aku sggup buat ape je asalkan org yg aku syg tu hepy wlpon aku tau itu akan menyakitkan aku sendiri. Bodohkan ?

Kini, sejarah berulang lgi. Aku mnjdi tmpt luahan perasaan insan yg aku ckup syg. Kdg2 aku pelik mcmna aku cukup kuat utk mndgr dan terima semua ni. Mungkin ni la kelebihan yang allah bg kat aku tnpa aku sedar. Ya allah kenapa hati ni pedih ya allah ? Aku redha dan pasrah dgn apa yg jadi. Ya allah hanya engkau yang maha besar dan maha mengetahui segala2nya dan kesemua isi hati. Kuatkanlah hati ini wahai allah. Amin. Terima kasih ya rabb. Aku bersyukur. Eisk

No comments: