Jun 3, 2011

*Mr.F guLa HaTi sAyA*

hellOw3..now sy da makin actve utk berblOg..hahaha..suke3.. setelah beberapa thun yg lepas byk sgt bnda yg tjdi dlm hdup aku..tersangat banyak.. luka lama, kenangan lama sukar dihapuskan tapi setelah berjumpa dgn Mr.F hdup aku kembali ceria dan bermakna..dia insan yg berjaya mmbuka hati,mata dan fikiran aku.. betol kata org, cintailah org yg mencintai kita ssungguhnya dia akn mncntai kta dan tidak berpaling lagi.. cuma aku still tak dpt cinta kn dia spnuh hati mcm yg dia lakukan kat aku.. aku msih lagi mencuba utk menyangi n mencintainya dgn ikhlas.. tak dinafikan dy insan yg baik dan menghormati.. dy bercita2 tinggi dan tersangat confident..(kekedg menyampah gak) hahaha..

diam tak diam dh hmpir 6 bulan aku gan dy.. dlu dekat tp skang mkin jauh cz dy keje kat spore..susa nk cntct sgt..dlm perhubungan yg bru ni ak mghrpkan sstu yg indah n tk spti dlu.. aku berdoa agr kebahagiaan mnjdi milik aku... tp kan, kesian Mr.F..aku slalu mrh2 dy, tak amik port psl dy...tk tau npe..tp aku syg dy..mcm2 dy bg aku.. barang branded yg prtma aku dpt dri dy ialah kasut ROXY..teruja sgt...tk prnh dpt hdiah dri org trsyg mcmtu.. yg pling aku tk sgka skali aku diberikan gelang kaki EMAS..bygkn, bru jew cpl dy dh bg aku mcm2...aku sgt2 thru n tk ley ckp ape.. next, iPod Shuffle.. itulah brg apple yg prtme pnah aku pkai n dpt slme 21 thun..ya ALLAH aku tk mmpu nk bg dy ape2.. aku tk nafikan yg dy lokek..dy sgt pemurah...aku ade gak mrh dy ckp npe mmbzir then dy ckp 'if ade duit bole la bg mcm2, if tkde jgn hrp nk dpt' hahaha sengal kn?

aku harap sgt2 hbgn aku gan dy akan kekal dan kami mempunyai jdoh.. dy pon sbuk dgn krjya dy...aku lak dh final sem utk diploma..bbrpe plan tlh dbuat insyaAllah jika ada jdoh ak dgn dy, ak akn mengikat tali pertunangan scpt yg mgkin..org kata kwn lma2 pon tk elok gak kn.. Ya Allah, jika dy jodohku, pertemu and cepatkanlah..amin

No comments: